понедељак, 15. фебруар 2016.

Dan zaljubljenih i Jednostavna Srca i Da li tereta partnera da Vas voli?

Ono što me na samom startu odbija od ovog praznika je svakako polemika i negodovanje oko  toga ko šta slavi.
Da li slavite SV. valentina ili Sv. Trifuna.?
Da li ste manje Srbi ako slavite SV Valentina, da li ste veći Srbi ako slavite Sv Trifuna.
Od sirenja srpskih zastava do onog čuvenog mi imamo našeg sveca.
Daleko manje me nervira ova "rodoljubiva" grupacija ili "valentin" grupacija tipa živimo za ljubav, i sve oko nas je ljubav i budimo jednaki od grupacije..znate već  koje, to su oni koji slave ali prisilno.
kako prisilno, pa ja to vidim ovako.
1.
Naterala sam muža da me vodi na koncert i svima ću to objaviti...danima sam ga nagovarala, kupila sam karte, opirao se ali sam na kraju uspela i svi sada nek znaju da se osećam voljeno .
2.
Drugi, dva dana sam ga nagovarala da mi kupi nešto za Dan zaljubljenih, u početku bezuspešno ali mi je na kraju ipak kupio- dobila sam jednu malu saksiju-stavila sam na Fb status-osećam se zaljubljeno.
Elem, ja danas delim jedan recept za Vas, i koji slavite i koji ne slavite, jednostavna srca....

3.
Kupila sam sebi predivnu narukvicu koju sam želela da imam, nagovarala sam-muža/momka ali kako je bio tvrda srca kupila sam je sama sebi. na Facebook objavila sam status-oseca se srecno i voljeno-poklon od dragog. Neka crknu drugarice...
A vi kako ste?

Jednostavna srca
za svaki dan.....

 Potrebno je:
150g putera
250g brašna
100g šećera
1 žumance
malo hladne vode
štapići drveni za roštilj
kokos u crvenohj boji..


Priprema: Od svih sastojaka umesiti testo.
Ja  uvek stavim testo u frižifer barem na pola sata, jer tada se bolje razvija i oblikuje.
Modla u obliku srca mi je odlično poslužila i obzirom da ih imam nekoliko veličina uzela sam onu srednju kako ne bi srca na štapiću bila pre mala niti prevelika.
testo sam razvijala oklagijom, vadila modlicama, i redjala na pleh koji sam obložila pek papirom.
u svako srce sam "ubola" štapić.
Pekla sam oko 5 minuta na 180C.
čekala sam da se ohlade i tek tada vadila iz pleha.



4 коментара:

  1. Одговори
    1. Mislim da sam trebala i Mehmeta spomenuti..

      Избриши
    2. Hahahaha, pa ja tek sad ovo vidim!
      Naravno, to ti je 4ta grupacija, mi slavimo Mehmeta.

      Избриши
  2. Najbitnije je slaviti ljubav. Ako uz ljubav imate i vino, dozivljaj moze biti samo potpuniji. I nikako jedno ne iskljucuje drugo. A moze se slaviti naizmenicno, jedne godine ljubav, sledece vino, ... Kako kome odgovara. Kome smeta, ne mora slaviti nista. Sve su opcije otvorene. Srdacan pozdrav.

    ОдговориИзбриши