субота, 26. септембар 2015.

Jesenji složenac od povrca i kozijeg sira i Olitalia srbija

Kao i mnoge moje drugarice blogerke, Olitalija srbija, nas je iznenadila sjajnim poklonom.
Naravno mi zaljubljenici u kuvanje i kuhinju znamo zašto je ovo odličan poklon i zašto je ovo maslinovo ulje ono koje naravno većina nas i koristi.
Odmah sam zasukala rukaviće i dala se u posao.
Naravno nisma spremala ništa komplikovano, nego laganojesenje jelo.
Nešto poput male pite, priloga....
A može biti i sam obrok.

Sastojci su onako jesenji po želji:
1 plavi patlidžan
1 tikvica
200g kozijeg sira-mekog
origano
so
1 crvena paprika
maslinovo Olitalia ulje
jedna srednja vatrostalna posuda

Priprema:
Za početak povrće oprati i očistiti.
Iseći na tanje kolutove i posoliti.
Vatrsostalnu posudu premazai uljem i redjati povrće u krug.
Možete kombinovati po želji.
posuti origano od gore.
Sir izmrviti.
Prekriti alu folijom.
Peci na 200C oko 20-tak minuta.
Pred sam kraj skinuti alu foliju i zapeći.
Enjoy!!!

1 коментар: