петак, 12. септембар 2014.

Salčići-Staro ali ne zaboravljeno jelo!!!

Evo odmah na staru priznajem da sam pojela 4-5 komada ovih mekanih salčića. Još vrućih.

I ne nije mi zlo.

 Pravila sam ga po receptu moje sestre Sladje koja mi je bila Gost možete videti OVDE.
Znači potrebno je:
Testo: 1 kvasac
3 dl vode
3 dl mleka,
2 jajeta 
 kasicica soli 
 3 supene kasike secera 
brasna oko 1kg

i oko 0,5 kg samlevenog sala, na mašinu za mlevenje mesa.
Sa salom premazujete testo.
Kao na fotoprikazu.
i još šećer u prahu za uvijanje salčića



Prvo ćete pripremiti testo tačnije zamesiti.
Kvasac rastopiti sa 1dcl vode i kašikom šećera.
u jedan sud staviti prosejano brašno, so, šećer, dodati jaja, potom vodu i mleko pa kvasac kad zapeni.
umesiti mekano tetso.
Ostaviti ga da odstoji .
Kada se udvostruči razviti oklagijom na debljinu od 2ck i premazati salom.
potom presaviti, prvo jedan kraj do sredine, potom drugi.
Pa kao na fotografijama pripreme preklopiti od gore i od dole.
Da dobijete kvadrat.
Ponovo oklagijom razvući pa premazati.
Što više puta uradite tako to bolje, dovoljno je i dva eventualno tri puta.
Ostaviti još malo da se testo odmori.
Opet razviti 
 Iseći oštrim nožem na jednake delove kocke.
Na svaku kocku staviti pekmez.
Uviti kao kiflu ili samo spojiti dva kraja.
redjati u pleh.
pleh najbolje obložiti pek papirom.
peći na 200C dok ne porumeni.
Još vruće uvaljati u prah šećer i jesti!
ENJOY!!!!!!

6 коментара:

  1. Mmmm, mogu da osetim kako su topli, hrskavi i mirisni... moze taj tanjiric ovamo za probu.:))))

    ОдговориИзбриши
  2. Da ja zivim u zemlji gde ne mogu kupiti salo
    htea sam da upitam dali se ti salcici moguu i sa puterom praviti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa uzmi margarin, bolje ke nego puter za ovu poslasticu.

      Избриши
    2. Kakav margarin od kada je margarin bolji od putera margarin je industrijski napravljen tj.u laboratoriji i nikad ne moze biti zdraviji od putera vi mozete uzeti slobodno puter i praviti sa puterom budu jos ljepsi i hrskaviji i nemojte slucajno trositi margarin margarin je cisti otrov

      Избриши
  3. Hvala na divnom receptu!!!

    ОдговориИзбриши