петак, 1. октобар 2010.

Srneći gulaš

Znam da ste uglavnom svi probali divljač i da niste ostali ravnodusni.
Ovo je recept Kuvara Lovačkog Društva "Fazan " iz Begeča,koji je rado podelio sa nama njegovo dugogodisnje iskustvo u pripremanju divljači.
Hvala!!!
Ako je srna starija, meso treba obavezno da odleži u marinadi.
Meso srne po prirodi je veoma krto, pa se preporučije da se komadi obaviju režnjevima slanine,ukoliko je pečete.
Potrebno je:
2-2,5kg srnetine ili mesa od druge divljači
2kg crnog luka
3-4 čena belog luka
biber u zrnu,lovorov list
so
aleva paprika i slatka i ljuta
2,5dcl tomatina-kuvanog paradajza
malo limuna
Postupak:
Luk sitno iseći.
Dinstati na masti ili ulju sve dok se ne pretvori u pire.
Divljač,prethodno iseckanu spustiti u luk.
Dodati lovorov list,so,biber.
Dinstati na tihoj vatri u spostvenom saftu.
Mozete dodavati malo i vode.
Potom u meso dodati sitno iseckan beli luk i zrna bibera.
Dinstati sve na tihoj vatri uz dodavanje vode popotrebi.
Kada je meso na pola skuvano,dodati paradajz.
Ono sto je vazno-
ne mesati sada varjačom da se meso ne usitni,samo po potrebi blago i pazljivo.
Obično se serpa ili kotlić prodrmaju...:)
Pred kraj dodati alevu papriku i malo soka od limuna.
Vreme kuvanja oko 3h.
LOVCI LOVAČKOG DRUŠTVA "FAZAN" IZ BEGEČA

14 коментара:

  1. Volim divljac, jela sam je ranije cesto, a sada sve redje..Predivan recept :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga Jafi,moj tata je bio lovac tako da sam ja odrasla uz "divljački jelovnik"...:)

    ОдговориИзбриши
  3. Muž i ja jako volimo divljač, djeca manje, ali ide. Savjeti su odlični i pamtim ih, jer kod ovako finih jela uvijek su u pitanju neke sasvim male "cake" koje daju baš ono što treba.
    p.s
    jel' to novo ruho bloga? Sviđa mi se.

    ОдговориИзбриши
  4. Vera, ovo je predivno. Imala sam prilike da kuvam srneći paprikaš par puta, ali recept koji imaju lovci mora da ima neki specijalan šmek.

    ОдговориИзбриши
  5. Srneći gulaš mi je u vrhu specjeliteta koje volim. Hvala ti na ovom odličnom receptu i svim savjetima.Izgleda izvrsno !!

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam divljač i svaki novi recept spremam i čuvam za isprobavanje. Hvala na savajetima oko pripreme jer ovo u tvojoj izvedbi izgleda slasno. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Oh, pa ovo je divno, odličan recept, imat ću hrabrosti napravit sljedeći put.

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je izvrsno ali ja nemam priliku jesti ni spremati divljač. Nema lovaca oko mene!

    ОдговориИзбриши
  9. Mmm, fini recept, a količine su baš za lijepo, poveće druženje

    ОдговориИзбриши
  10. Sad si me ražalostila, jer već dve godine ne jedem nikakvu divljač, od kad smo se preselili za kaliforniju. Dok smo živeli u Ohaju, nismo znali šta da radimo sa srnetinom, divljim patkama, jezerskom ribom, itd. a sada nema ko da lovi. Šmrc!
    Ali, zapamtiću ovaj recept, jer sam tragala za nekim dobrim, lovačkim receptom sa naših prostora. Jednog dana, sve je moguće...
    Inače, odavno pratim tvoj blog sa zadovoljstvom i nostalgijom, jer mi je mama iz Bačke, i u Vojvodini imam puno rodbine.
    Pozdrav iz Kalifornije!

    ОдговориИзбриши
  11. Jao draga Vera pa ovo je odlično!!! Ja lično ne volim divljač ali moj suprug OBOŽAVA, ponekada lovi i sam pa pravim samo za njega! Prosto savršeno izgleda ! Odlično! Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Lana,drago mi je da vam se dopada aali i meni je bas zao sto ne mozete da uzivate u sjajnom ukusu diljači.
    Joja,hvala od srca!

    ОдговориИзбриши